Svetainės medis   Kontaktai

POPIEŽIAUS intencija kovą – kad dėl Evangelijos visame pasaulyje gyvybe rizikuojantys krikščionys drąsa ir misionierišku uolumu įkvėptų Bažnyčią. ARKIVYSKUPIJOS – asmeninės ir bendruomeninės malonės sugrįžti prie Kristaus ir dovanoti save Jo misijai.

Parapijos aktyvo piligriminė kelionė į Dzūkiją

2015 m. gegužės 16 d., parapijos klebonas kun. Jonas Stankevičius suorganizavo parapijos choristų, tarnautojų ir sielovados centro bendradarbių piligriminę kelionę į Dzūkiją. Kelionės metu buvo aplankyta Pivašiūnų bažnyčia, ir ją garsinantis Dievo Motinos paveikslas.

Iš Pivašiūnų vykome į Zervynų kaimą - Respublikinės reikšmės architektūros paminklą. Čia mus pasitiko vietinis gidas, kuris aprodė šią unikalią Dzūkijos vietovę, taip pat palydėjo iki Marcinkonių. Tai didžiausia Lietuvos gyvenvietė savo užimamu plotu.

Pravažiavę pro Marcinkonis atvykome į Musteiką: apžiūrėjome Bitininkystės muziejaus eksponatus; po edukacinio užsiėmimo muziejuje degustavome Kabelių pieninės sūrius.

Paragavę įvairių sūrių, važiuodami pro šalį aplankėme privatų elnyną Šklėriuose. Grožėdamiesi tankiu spygliuočių mišku ir pamiške laisvai vaikštinėjančiais elniais, turėjome agapę, o elnyno šeimininkai, suteikę agapei plotą, pavaišino kava ir arbata.

Papietavę leidomės į kelionę toliau. Maršrute sekė Panaros kaimas su Pilnų namų bendruomene. Apžiūrėję Dievo Gailestingumo bažnytėlę, išklausę šių namų gyventojo pasakojimo apie bendruomenės įsikūrimą, čia esančią tvarką išvykome link Veisiejų, į kaimo sodybą. Čia susėdę prie bendro agapės stalo dalinomės kelionės įspūdžiais ir džiaugėmės paskutinėmis gražiomis akimirkomis su iš mūsų parapijos klebono pareigų atleistu kunigu Jonu Stankevičiumi.

Dar sykį nuoširdžiai dėkojame jam už suorganizuotą kelionę ir buvimą kartu...