Svetainės medis   Kontaktai

POPIEŽIAUS intencija kovą – kad dėl Evangelijos visame pasaulyje gyvybe rizikuojantys krikščionys drąsa ir misionierišku uolumu įkvėptų Bažnyčią. ARKIVYSKUPIJOS – asmeninės ir bendruomeninės malonės sugrįžti prie Kristaus ir dovanoti save Jo misijai.

Birželio 13 d. parapijos tikintieji dalyvavo Kauno I dekanato piligriminiame žygyje į Šiluvą - "GYVENKIME MARIJOS ŠIRDIMI". Anksti ryte susirinkusius piligrimus pasveikino ir laimingos kelionės palinkėjo.klebonas kun. Jonas Stankevičius. Kartu vyko parapijos altarista kun. Bronislovas Gimžauskas. Nuo Katauskių gyvenvietės kalbėdami rožinio maldą ir giedodami giesmes keliavome į Marijos apsireiškimo vietą. Atvykę į Šiluvą aikštėje klausėmės katechezės, o 12 val. visi drauge dalyvavome šv. Mišių aukoje, kuriai vadovavo Kauno arkivyskupas metropolitas Sigitas Tamkevičius, koncelebravo Vilkaviškio vyskupas emeritas Juozas Žemaitis MIC, Panevėžio vyskupas emeritas Juozas Preikšas, taip pat Kauno arkivyskupijos ir iš kitų Lietuvos vietų atvykę kunigai. Ganytojas paragino malda pradėti ir palaikyti popiežiaus Benedikto XVI paskelbtus Kunigų metus. Taip pat paminėjo Arso klebono šv. Jono Marijos Vianėjaus ir lietuvių katalikų ypač gerbiamo šv. Antano Paduviečio kilnios kunigystės pavyzdžius. Po šv. Mišių Švč. M. Marijos Gimimo bazilikoje grupei jaunuolių arkivyskupas suteikė Sutvirtinimo sakramentą, o mes bendravome ir vaišinomės agapėje. Grįždami namo kalbėjome padėkos maldas, giedojome ir dainavome liaudies dainas.